joi, 16 septembrie 2010

Alter Christus, Fidelitas Christi, Fidelitas sacerdotis







Pr. Bernard Ștef, Senior al Bisericii Blajului, ieromonah augustinean asumpţionist, profesor, părinte și îndrumător spiritual, mărturisitor al credinței în Domnul, a trecut în Împărăția vieții vesnice Sambata, 11 septembrie 2010.
Slujba de inmormatare a avut loc Marti 14.septembrie a.c in Sfanta Catedrala a neamului si a latinitatii noastre din Mica Roma(Blaj).Slujba a inceput la orele 14.00 prezidata de P.S.Vasile impreuna cu un grup de 76 de preoti greco-catolici in mare parte fosti elevi ai scumpului nostru Parinte Bernard Stef A.A.Catedrala a fost neincapatoare pentru cele aproximativ 457 de persoane .Cu totii,preoti si laici,ne-am rugat Bunului si Dreptului Judecator Sa-l primeasca pe pr.Stef intru Imparatia Lui cea Vesnica.Bunul Dumnezu sa-l odihneasca in pace.....

Mesaje ale credinciosilor luate de pe: http://www.bru.ro/blaj/pr-bernard-stef-a-a-chemat-la-domnul/


1. Aurel Cornea la 12 septembrie 2010 3:27 pm

Un alt sfant marturisitor al dreptei creinte se stinge de printre noi, un altul ii ia locul, parintele Bernard mi-a fost o calauza spirituala pe toata durata micului seminar din Blaj el impreuna cu multi atlii au contribuit la formarea mea, daca inca raman in viata consacrata este datorita faptului ca el a existat, straduinta la rugaciune si profunzimea la meditatia Cuvantului Sacru , stiinta si priceperea sunt unele dintre multele calitati pe care le avea, sper ca multi alti sa continue pe drumul credintei si sa se inspire din viata sa si sa-i imite modelul. Domnul ni l-a dat, Domnul ni l-a luat, fie numele domnului binecuvantat.
Laudat sa fie Isus si Mama Sa Maria!

2. pr. Adrian la 12 septembrie 2010 4:06 pm
Un formator de exceptie, un spiritual desavarsit, un om al lui Dumnezeu, un om pentru oameni, un preot al lui cristos, ii vom pastra cu sfintenie sfaturile, vesnica lui pomenire,

3. pr. Lucian Dudas la 13 septembrie 2010 11:54 am
Alter Christus
Fidelitas Christi, Fidelitas sacerdotis”
Un OM adevarat. Bunul Dumnezeu sa-i faca parte cu dreptii. Veti ramane pentru totdeauna viu in sufletul meu. Va multumesc pentru formarea pe care mi-ati dat-o.
Cu stima si profund respect
“asistent” pr. Lucian Dudas (Ungheni-Mures)

4. Oltean Catalin la 13 septembrie 2010 9:08 pm
Eu l-am cunoscut din vremea cand bunul Dumnezeu a vrut sa locuiesc in manastire, si vreau sa spun ca am pierdut o persoana exceptionala dar in schimb am castigat un sfant. Fie ca lumina cea vesnica sai straluceasca lui. Amin.

5. Florea Ioan la 13 septembrie 2010 9:49 pm
Sper din tot sufletul sa fie ridicat la cinstea altarelor cat mai repede.
A fost si va ramane in inima mea ca find cel care, in simplitatea sa ascundea o multime de haruri. Acesta a fost modelul uman al preotiei lui Cristos. El care toate le facea spre placul si slava lui Dumnezeu. A fost un maestru al rugaciunii!
Sa nu ne uiti parinte drag atunci cand vei sta in fata Domnului!

6. Maria Muresan la 14 septembrie 2010 8:46 am
Laudat sa fie Isus!
Un preot desavarsit, un om de exceptie, un marturisitor al credintei, un om pentru oameni. Vesnica lui pomenire.

7. Un profesor la 14 septembrie 2010 7:13 pm
Cuvintele sunt parca de prisos acum. Nu am fost niciodata foarte apropiati, dar parca totusi o parte din mine merge si ea acum cu el. A fost o onoare pentru mine sa duc una dintre zecile de coroane pentru dansul de la Catedrala pana la cimitir. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

Mai multe poze gasiti la subsolul paginii de blog: POZE CU EVENIMENTE DIN PAROHIE

pr.LucianDudas

Niciun comentariu: